FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Du kan være så meget eller så lidt involveret, som du har lyst til. Som minimum skal vi tale sammen, så vi kan finde formen på videoen og lave en aftale, så skal du levere eventuelle grafikker og andet eksternt materiale, som skal indgå, og så skal du naturligvis godkende videoen til sidst i processen.

Jeg forstår godt spørgsmålet, men det er – uden sammenligning i øvrigt – som at spørge om, hvad et maleri koster. Det er meget svært at svare på, uden at vi har talt om den konkrete opgave. Mine priser afhænger af ambitionsniveau, detaljegrad, tidsforbrug, logistik og mange andre faktorer, så vi skal lige tale om projektet, inden jeg kan give et tilbud.

Det skal du heller ikke nødvendigvis. Du skal vælge Playwork, hvis kemien er rigtig, og hvis du har tillid til, at jeg er den rette til at løse opgaven. Det finder vi først ud af, når vi har talt sammen. Men hvis du sætter pris på kreativitet, professionalisme og ordentlighed, så skal vi nok være et godt match.

Jeg er videojournalist, så jeg er allerbedst, når virkeligheden skal skildres – og når ord og billeder skal gå op i en højere enhed. En video kan være nok så flot, men den skal også fortælle en historie, der rammer din målgruppe. Her kommer 20 års erfaring med storytelling og interviewteknik til sin ret.

Det kommer meget an på opgaven og ambitionsniveauet, men nogle opgaver har jeg afleveret samme dag – andre tager et par uger. Mange års erfaring fra nyhedsbranchen gør dog, at jeg kan arbejde hurtigt og præcist – og at jeg altid leverer før deadline.

Måske har du medarbejdere, der kan lave video, men de kan have blinde vinkler, fordi de har deres daglige gang i virksomheden. Hvis du hyrer mig, så kommer jeg med et friskt blik på din virksomhed, et vidensniveau, som svarer til din målgruppes og 20 års erfaring i at omsætte det til en fængende videofortælling.

Jeg bruger ikke kunstig intelligens til at lave færdige videoer, men jeg bruger mange af de AI-værktøjer, der er til rådighed i redigeringsprogrammet. Nogle af dem sparer tid, så du får en bedre pris, andre højner produktionsværdien, så du får flottere videoer.

Det skal du også. Mobilen er fantastisk til at lave video. Hurtigt og effektivt. Mobilen er god til det løbende content, men “flagskibsvideoerne” må gerne få lidt mere kærlighed. Hvis du gerne vil løfte din virksomheds anseelse udadtil, så skal produktionsværdien være på linje med dit brand. 

Jeg er hverken et reklamebureau, et markedsføringsbureau eller grafisk designer. Jeg fortæller historier med video. Jeg kan lidt af hvert, men jeg kender også mine egne begrænsninger. Til gengæld har jeg et godt netværk indenfor ovennævnte brancher, som jeg gerne samarbejder med.

Har du yderligere spørgsmål?

Skriv endelig til mig, hvis du savner svar på et spørgsmål - eller hvis du er klar til at snakke om et konkret projekt.